mardi 1 mars 2011

I dream.



Finalement je vais vous poster l'une de mes tenues. A vrai dire, aujourd'hui je ne vais pas spécialement sortir mais je me suis dis, pourquoi ne pas donner un petit aperçu de mon style à mes lecteurs? Et bien voilà! Bien entendu, ce n'est rien de bien extraordinaire, j'ai juste mis une pointe de couleur pour me faire rappeler que le printemps ne vas pas tarder à arriver. ENFIN! Je n'attends plus qu'une chose, échanger mes UGGs contre mes sandales! 

Eventually I'll post one of my outfits. Indeed, today I will not specifically go out but I told myself, why not give a little insight into my style to my readers? Well voila! Of course, this is nothing extraordinary, I just put a touch of color to remind me that spring isn't so farFINALLY! I expect one thing, share my UGGs cons my sandals!






Je vous présente l'unique amour de ma vie. Oui, mon chat! Il est peut-être un peu insociable, mais je l'aime à un point que vous pouvez pas l'imaginer! Pour ce qui est de la qualité de mes photos, je m'excuse! Mon appareil photo date du temps des dinosaures! Je pense réellement à me procurer un reflex mais je pense que je le ferai après les vacances d'été! Donc d'ici-là, j'espère que vous survivrez avec mes photos!

I present to you the only love of my life. Yes, my cat! It's perhaps a bit unsociable, but I like it a point that you can not imagine! Regarding the quality of my pictures, I apologizeMy camera dates from the time of the dinosaurs! I'm really thinking about getting a DSLR but I think I'll do after the summer holidays! So by then, I hope you will survive with my pictures!


Ma tenue d'aujourd'hui comporte une tunique d'H&M, un jeans H&M, la veste est de Sonia Rykiel, un sac Louis Vuitton emprunté à ma mère, un bracelet Louis Vuitton, un autre bracelet trouvé dans une brocante, un collier de chez Claires et pour ce qui est des bottes, je ne me rappelle plus l'endroit d'ou elles viennent. 

Bonne journée mes amours!

Rafaela

My outfit today has a tunic from H&M , H&M jeans, the jacket is from Sonia Rykiel, bag from Louis Vuitton borrow on my mother's closet, a bracelet Louis Vuitton, another bracelet found in a flea market, a necklace from Claires and about the boots, I can not remember the place from where they came from.
Good day lovers!
Rafaela


Tunic: H&M / Jeans: H&M / Jacket: Sonia Rykiel / Bag: Louis Vuitton / Bracelets : Louis Vuitton & Unknow / Necklace : Claires / Boots : Unknow

8 commentaires:

  1. wow what a lovely blog!
    your outfit is sooo cute!
    and your bracelet = LOVE!!!
    where did u bought it?

    RépondreSupprimer
  2. the louis vuitton brancelet!! i fall in love with it <3

    i have too follow your :D

    kisses from germany

    RépondreSupprimer
  3. Your so pretty sweetie! Love everything!

    Rachael xoxo
    alwayslookinggreat.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  4. J'AIME!

    I love the Louis Vuitton bracelet, I remember seeing one long time ago and felt in love with it.

    RépondreSupprimer
  5. J'adore surtout le sac LV, j'en rêve! Tu es de quelle nationalité?

    RépondreSupprimer
  6. LOVE that blouse. The damier looks so good with it too!!

    Alyssa
    http://fleur-de-lyss.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  7. Such a cute outfit girl! You always find the best pieces in H&M

    xoo
    Stacey

    http://fiveminutestyle.blogspot.com/

    RépondreSupprimer